Prośba o aktualizację danych kontaktowych
Prosimy właścicieli nieruchomości zamieszkałych, którzy złożyli w tut. urzędzie deklaracje o wysokości opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi, o aktualizację danych kontaktowych, tj. numeru telefonu, adresu e-mail.
System gospodarowania odpadami komunalnymi przez gminę funkcjonuje od 2013 roku, to już ponad 10 lat, dane wskazane w złożonych wtedy deklaracjach w wielu przypadkach przestały być aktualne. Podanie informacji o numerze telefonu i adresie e-mail nie jest obowiązkowe, natomiast jest w interesie mieszkańca i ułatwia kontakt w sprawach niewymagających oficjalnej korespondencji.
Pracownicy Referatu Gospodarki Odpadami Komunalnymi kontaktują się z właścicielami nieruchomości głównie w przypadku :
– nieuregulowania przez właściciela opłaty za gospodarowanie odpadami komunalnymi – informacja telefoniczna przed wysłaniem upomnienia;
– zaistnienia niewielkich nieprawidłowości w opłacie (niedopłata, nadpłata);
– zaistnienia problemów w związku ze świadczoną usługą odbioru odpadów.
Informacje o aktualnych danych kontaktowych można przekazywać telefonicznie pod numerem (32) 32 488 29 ; mailowo na adres gok@orzesze.pl oraz osobiście w siedzibie urzędu w pokoju 10 lub 11 – Referat Gospodarki Odpadami Komunalnymi.