Reklamacje w przypadku braku odbioru odpadów
Przypominamy zasady postępowania w przypadku braku odbioru odpadów w terminie wskazanym w harmonogramie. W razie zaistnienia takiej sytuacji, właściciel nieruchomości powinien zgłosić ten fakt w następnym dniu roboczym – reklamacje złożone później nie zostaną uwzględnione.
Reklamacje można składać :
1) telefonicznie pod numerem telefonu jednostki wywozowej – 32 24 22 110
2) wysyłając zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres e-mail jednostki wywozowej – rudaslaska@remondis.pl
3) wysyłając zgłoszenie w aplikacji EcoHarmonogram (zgłoszenie można wysłać już po godzinie 22:00 w dniu planowanego odbioru).
W przypadku złożenia reklamacji, prosimy nie chować wystawionych pojemników lub worków, tak aby umożliwić jednostce wywozowej realizację odbioru odpadów. Odpady powinny zostać odebrane najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu.
Jednocześnie przypominamy, że przypadki niewłaściwego świadczenia usług przez jednostkę wywozową lub Punkt Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych można zgłaszać składając pismo w siedzibie Urzędu Miejskiego Orzesze lub za pośrednictwem operatora pocztowego, mailowo na adres gok@orzesze.pl albo telefonicznie pod numerem telefonu komórki zajmującej się gospodarowaniem odpadami komunalnymi – 32 324 88 29.