Reklamacje w przypadku braku odbioru odpadów
Przypominamy zasady postępowania w przypadku braku odbioru odpadów w terminie wskazanym w harmonogramie. W razie zaistnienia takiej sytuacji, właściciel nieruchomości powinien zgłosić ten fakt w następnym dniu roboczym – reklamacje złożone później nie zostaną uwzględnione.
Reklamacje można składać :
1) telefonicznie pod numerem telefonu jednostki wywozowej – 32 24 22 110
2) wysyłając zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres e-mail jednostki wywozowej – rudaslaska@remondis.pl
3) wysyłając zgłoszenie w aplikacji EcoHarmonogram (zgłoszenie można wysłać już po godzinie 22:00 w dniu planowanego odbioru).
W przypadku złożenia reklamacji, prosimy nie chować wystawionych pojemników lub worków, tak aby umożliwić jednostce wywozowej realizację odbioru odpadów. Odpady powinny zostać odebrane najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu.