Reklamacje w przypadku braku odbioru odpadów

Przypominamy zasady postępowania w przypadku braku odbioru odpadów w terminie wskazanym w harmonogramie. W razie zaistnienia takiej sytuacji, właściciel nieruchomości powinien zgłosić ten fakt w następnym dniu roboczym – reklamacje złożone później nie zostaną uwzględnione.

Reklamacje można składać :

1) telefonicznie pod numerem telefonu jednostki wywozowej – 32 24 22 110

2) wysyłając zgłoszenie za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adres e-mail jednostki wywozowej – rudaslaska@remondis.pl

3) wysyłając zgłoszenie w aplikacji EcoHarmonogram (zgłoszenie można wysłać już po godzinie 22:00 w dniu planowanego odbioru).

W przypadku złożenia reklamacji, prosimy nie chować wystawionych pojemników lub worków, tak aby umożliwić jednostce wywozowej realizację odbioru odpadów. Odpady powinny zostać odebrane najpóźniej następnego dnia roboczego po zgłoszeniu.

Eco Harmonogram

Pobierz również harmonogram na swój telefon!

grafika
logotypy